هدیه دادن

5 مجسمه برای هدیه دادن به اساتید دانشگاه!

دکوری ، هدیه دادن به اساتید

هدیه دادن به اساتید ممکن است از سر محبت و علاقه باشد و یا عمیق‌تر کردن ارتباط با آنها. آیا تا به حال هدیه‌ای به استاد خود داده‌اید؟ هر هدیه‌ای می‌تواند مزیت و عیب خود را داشته باشد. اما اگر شناخت مناسبی از استاد خود داشته باشید می‌توانید مجسمه‌ای در خور او برایش هدیه دهید تا همیشه با دیدن آن به یاد شما بیفتد. در ادامه 5 مجسمه به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید به اساتید خود هدیه دهید.

1- مجسمه لیدر مینیمال

این مجسمه نمادی از کمک به دیگران برای پیشرفت است. بسیار مناسب انسانهاییست که در کنار دیگران برای پیشرفت آنها وقت و انرژی می‌گذارند. اساتید از جمله این انسانها هستند.


2- مجسمه کتابخوان مینیمال

این مجسمه مینیمال در حال نمایش فردی است که در حال مطالعه است. برای دفتر یک فرد دانشگاهی شاید استفاده از نماد کسب دانش بسیار به جا باشد. این مجسمه در ارتفاع 17 سانتیمتر، جم و جور و زیباست و حتما در دکوراسیون دفتر استاد جا باز خواهد کرد.


3- مجسمه ایکاروس

مجسمه ایکاروس از جمله مجسمه‌هایی است که می‌تواند برای انسان مفهوم عمیقی را یادآوری کند. مجسمه ایکاروس این این مفهوم را دارد که غرور پرده‌ای به ضعف‌های ما می‌کشد و تله‌ی بی‌رحم آن ما را گرفتار خود می‌کند. با داشتن این مجسمه در دکوراسیون افراد پیوسته به این ویژگی ذاتی خود آگاه خواهند بود.


4- مجسمه الهه عدالت

الهه عدالت یکی از نمادهای تمدن بشر در جهان امروز است و این مجسمه در واقع نماد دستگاه قضایی یک کشور است. اگر استاد شما در زمینه علوم انسانی فعالیت می‌کند، شاید این مجسمه برایش جذاب باشد.


5- مجسمه حیوانات

اگر استاد شما علاقه‌مند به طبیعت و محیط زیست است می‌توانید به او مجسمه حیوانات هدیه دهید. حیوانات با نمادها و درونمایه‌های مختلف می‌توانند بر روحیه انسانها اثرات مثبتی بگذارند. اسب نماد قدرت و شجاعت است و این حس‌ها را القا می‌کند. جغد نماد دانایی و روباه نماد زیرکیست. پس اگر استاد علاقه‌مند به طبیعت دارید از این گزینه غافل نشوید.


اساتید دانشگاه افراد فرهیخته‌ای هستند که هنر را درک می‌کنند و با دیدگاه عمیق‌تری از عموم به آن توجه می‌کنند. ارزش هدیه‌هایی از جنس هنر برای این افراد حتی از کتاب هم بیشتر است چون کتابها را بیشتر از هر چیز دیگری لمس کرده‌اند. اما زمانی که از دریچه هنر به جهان می‌نگرند، نوعی حس تازگی برایشان تداعی می‌شود. هدیه دادن به اساتید دانشگاه می‌تواند ارتباط شما را با آنها بهتر کند و از توصیه‌های آینده‌ساز آنها بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید