مقاله, هدیه دادن

این 6 مجسمه مناسب هدیه دادن هستند

دکوری ، هدیه دادن مجسمه به دوست و مجسمه مناسب هدیه

هدیه دادن از زمانهای قدیم رسم ما ایرانیان بوده است. مجسمه مناسب هدیه، ویژگی‌هایی دارد که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد. برای هدیه دادن مجسمه باید به شخصیت فردی که هدیه را به او خواهید داد، توجه نمایید. هر فرد متناسب با شخصیتش انتظار هدیه متناسب دارد. مثلا افرادی که از شلوغی اذیت می‌شوند مجسمه‌های مینیمال را احتمالا دوست دارند. افرادی که تجملات را دوست دارند، احتمالا از مجسمه‌های اساطیری خوششان بیاید.

1- مجسمه جریان عشق برای هدیه به زوجهای عاشق

این مجسمه مخصوص زوجهای جوانی است که تازه بچه دار شده‌اند یا در انتظار تولد فرزندشان هستند. در این مجسمه منشاء محبت در خانواده به تصویر در آمده‌است و حتما آنها را خوشحال خواهید کرد.

2- مجسمه ایکاروس برای آسیب‌پذیرها

مجسمه ایکاروس از جمله مجسمه‌های زیبای کلاسیک است. این مجسمه مناسب هدیه به افرادی است که ممکن است غرور به آنها صدمه بزند. ایکاروس از افراد اسطوره‌ای یونان باستان است که در اثر مغرور شدن جان خود را از دست داد و تا ابد نماد غرور بیجا شد. گاهی موفقیت‌های کوچک باعث چشم پوشی از استانداردها می‌شود. می‌توان با تشریح ماجرای ایکاروس و قرار دادن مجسمه آن در دکوراسیون، خود را در مقابل غرور واکسینه کرد.

3- مجسمه کر و کور و لال برای عدالت خواهان

این مجسمه دارای دو مفهوم از دو فرهنگ شرقی و خاورمیانه‌ای است. اول آن که طبق آموزه‌های کنفسیوس نگفتن از بدی، نشنیدن از بدی و ندیدن بدی راز سعادت جامعه مطرح می‌شود. دوم هم در فرهنگ خاورمیانه‌ای تحمل ناله مظلوم، پاسخ ندادن به طالب کمک و ندیدن ظلم با کر و کور و لال بودن تفاوتی ندارد. این مفاهیم در دل این مجسمه جای دارد و هر کس که به علوم انسانی علاقه دارد احتمالا عاشق آن خواهد شد.

4- مجسمه گاو بازارهای مالی برای هدیه به تریدرها

این مجسمه بسیار خوش فرم مخصوص هدیه به افرادی است که در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند. اگر دوست دارید این افراد را خوشحال کنید می‌توانید با تهیه این مجسمه برایش شاهد احساساتی شدنش شوید.

5- مجسمه سگ برای هدیه به آنهایی که سگ دوست دارند

سگها از جمله موجودات با وفا و با محبت هستند که پاسخ اندک محبت انسان را با فداکاری می‌دهند. برای آنهایی که عاشق سگ هستند این نوع هدیه‌ها بسیار دلچسب خواهد بود.

6- مجسمه فضانورد برای تولید کنندگان محتوا

برای افرادی تولید محتوا انجام می‌دهند یکی از بهترین اشیاء برای ایجاد دکوراسیون مناسب فیلم برداری، مجسمه فضانورد است. فضانورد نماد خروج از محدوده راحتی و دعوت دیگران برای آن است. اگر گزینه بهتری برای هدیه به این افراد بلدید در نظرات برایمان بنویسید.

هدیه به دوستان و عزیزان و حتی خودمان از بهترین کارهایی است که شادی واقعی ایجاد می‌کند. گاهی باید برای رهایی از کدورت‌ها و گاهی هم برای افزایش محبت هدیه‌های کوچکی به هم بدهیم تا شاید جهانی بهتر در اطرافمان خلق کنیم. عاشق لحظات سختتان باشید که دره‌های عمیق کوههای بلند را می‌سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید