داستان

داستان یک جاکفشی

یکی از دوستان تصمیم داشت برای ورودی منزلش رختکن و جاکفشی اجرا کند. او برای این کار تصمیم گرفت از ترکیب چوب و ام دی اف سفید استفاده کند.

بعد از مشورت با یک طراح دکوراسیون داخلی و ترسیم نقشه کار، سراغ یک ام دی اف کار حرفه‌ای رفتیم. نقشه و اجرا را به او نشان دادیم. او که آدم خوش مشربی بود با شوخی و خنده مشغول کار شد. در عرض یک روز کار را تمام کرد.

در طراحی جاکفشی نور مخفی زیبایی وجود داشت که با چشم الکترونیکی اتوماتیک روشن می‌شد. کفش پوشیدن در آن مثل یک کار رویایی بود. من که از نشستن در بخش نشیمن رختکن و پوشیدن کفش در حالی ملکوتی بودم. رفیقم یک مجسمه زیبا را که از قبل تهیه کرده بود را آورد. در بخش دکوری ها قرار داد.

یک مجسمه مینیمال زیبا، یک زوج زیبا که هم را بغل کرده بودند. آنقدر بر روح دکوراسیون آن نقطه از منزل افزوده شد که گویی جان گرفت.

من و دوستم که در حال لذت بردن از منظره بودیم. قفل درب چرخید و همسر دوستم با پالتو سبز و دماغ قرمز از درب وارد شد. او که با نقشه قبلی دوستم از خانه دور شده بود، آنقدر هیجان‌زده شد که اشک در چشمانش جمع شد و به خاطر این سورپرایز زیبا از همسرش تشکر کرد.

من هم بعد از نوشیدن یک چای از آنها خداحافظی کردم و یک خاطره زیبا برایم ماند.

در ساخت رختکن و جاکفشی درب ورودی آپارتمان ابتدا به این نکته توجه کنید که مکان کافی در ورودی برای این کار وجود داشته باشد.

از رنگ‌های گرم برای دلنشین‌تر شدن رختکن ورودی بهره ببرید. چوب‌های قهوه‌ای و نور زرد زیبا بسیار عالی می‌شوند.

فضای جالباسی ، جاکفشی ، آینه ، کمد لوازم آرایش و یک نشیمنگاه برای ورودی بسیار زیبا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید