دکوراسیون

اتاق خواب کهکشانی؛ پیشنهادهایی برای طراحی اتاق خواب

اتاق خواب کهکشانی

اتاق خواب کهکشانی از جمله طرح‌هایی است که در نگاه اول دهان انسان را به تعجب باز می‌کند. در ادامه پیشنهادهایی برای طراحی یک اتاق خواب رویایی به شما ارائه می‌شود.

استفاده از پوسترهای بزرگ دیواری

با تهیه پوسترهای زیبایی از مریخ یا کهکشان راه شیری و حتی کره‌ی زمین آبی و پهناور از دور می‌تواند اتاق خواب را به فضایی پر از رویا پردازی تبدیل کند. معلق شدن در عمق فضا که سکوت تمام آن را فرا گرفته است. آرامش عظیمی که در یک لحظه می‌توان تجربه کرد.

اتاق خواب کهکشانی

می‌توانید از رنگهای ارغوانی برای فانتزی‌تر کردن فضا استفاده کنید.

اتاق خواب کهکشانی

استفاده از مجسمه‌های فضانورد

وسایل و تجهیزات بشر برای اکتشاف فضا، ما انسانها را به یاد فضا می‌اندازد. القای ذهنیت پشت پرده این تجهیزات که شکستن محدودیت‌هاست، به خوبی در ما اتفاق می‌افتد. فضانوردان به عنوان انسانهای شکافنده‌ی محدودیت‌ها اولین افرادی هستند که مجسمه‌های آنها به زیبایی در اتاق خواب خود را نشان می‌دهد. مجسمه فضانورد نماد خروج از محدوده راحتی است. اگر یادتان می‌رود که باید نسبت به محدودیت‌ها چه واکنشی نشان دهید شما به یک مجسمه فضانورد نیاز دارید که همیشه به یادتان بیاورد.

اتاق خواب کهکشانی

استفاده از چراغ خواب طرح ماه

با داشتن چراغ خواب زیبای طرح ماه اتاق خواب به سطح بالاتری از رویایی بودن می‌رود. انسان فکر می‌کند که در فضا معلق است.

اتاق خواب کهکشانی با چراغ خواب ماه

ماه را نماد ابدیت می‌خوانند. بگذار نور ابدیت شبهایت را نورانی کند.

استفاده از ماکت فضاپیما

در فیلم‌های علمی تخیلی فضاپیماهای بزرگ انسانها را در عمق فضا جا به جا می‌کنند. و اینطور فضاپیما‌ها برای ما نمادی از کیهان بدون مرز شده است. برای زیباتر شدن اتاق خواب کهکشانی‌تان می‌توانید یک کاکن فضاپیما تهیه کنید. حتی می‌توانید یکی برای خودتان بسازید و مطمئن باشید آن را دوست خواهید داشت.

اتاق خواب کهکشانی و ماکت فضاپیما

در پایان این را بگویم که خلاقیت انسان مثل خود کیهان محدودیتی ندارد. از تمام خلاقیتتان برای تزیین اتاق خوابتان استفاده کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

اتاق خواب کهکشانی و ماکت فضاپیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید