دکوراسیون

اینطوری دفتر کار رو تزیین کن!

دکوری ، تزیین دفتر کار

با تغییر چند المان در چیدمان دفتر کار روح تازه‌ای به دکوراسیون تزریق می‌شود و تزیین دفتر کار سنگی به شیشه‌ی تکرار پی در پی روزها خواهد بود. در ادامه به بررسی این المان‌ها خواهیم پرداخت.

1- گذاشتن مجسمه در دفتر کار

استفاده از مجسمه‌ها در دکوراسیون به طور آنی اثرات خود را نشان می‌دهد. در هر زمینه که فعالیت می‌کنید، متناسب با فضای کسب و کار مجسمه‌هایی وجود دارد که می‌تواند به زیبایی شخصیت دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد.

دکوری ، مجسمه الهه عدالت در دفتر وکالت

2- تغییر گلدان گل‌ها

گلدان‌ها هم متناسب با شخصیت محیط می‌توانند همراه شوند و علاوه بر تزریق زیبایی به محیط، مفاهیم پنهان درون خود را نیز به محیط می‌دهند. گلدان‌های متناسب با فعالیت خود را تهیه نمایید و در دفتر کار خود استفاده نمایید.

دکوری ، گلدان مناسب برای تزیین دفتر کار برنامه نویس به شکل موس

3- آویزان کردن یک تابلو جدید

تابلو‌ها یکی از المانهای قوی برای تغییر محیط هستند. اندازه تابلو در میزان تاثیرگذاری آن اثر مستقیم دارد. تابلوهایی با موضوع کسب و کار خود پیدا کنید و در محیط کسب و کار خودتون نصب کنید.

دکوری ، تابلو مناسب برای تزیین دفتر کار معمار

4- ماکت مناسب برای کسب و کار شما

از ماکت‌های زیبا غافل نشوید. ماکت هواپیما یا اتومبیل و حتی ویلا و ساختمان که برای کسب و کار شما مناسب است، را در دفتر کار خود استفاده کنید. این که ماکت‌های مناسب سخت پیدا می‌شوند شاید شما را ترغیب کند که در یک آخر هفته خودتان دست به کار شوید و با نقشه سراغ ساخت ماکت بروید. اینطور هم سلیقه خود را به ماکت اضافه خواهید کرد و هم ارزش آن برایتان بیشتر خواهد بود.

دکوری ، ساخت ماکت برای تزیین دفتر کار مهندس مکانیک

5- حذف المان‌های اضافه یا تکراری

همانطور که افزودن به المانها محیط می‌تواند کارآمد باشد، کاستن نیز به همان مقدار اهمیت دارد. اگر المان‌های ناکارآمد محیط را حذف نکنیم بار اضافی ناشی از آن را باید به خورد ناخودآگاه خود بدهیم. همواره از اشیاء محیطی خسته کننده و بی‌معنی را حذف کنید یا با المان‌های مفید و تازه جایگزین نمایید.

برای تزیین دفتر کار و داشتن محیطی انرژی بخش همواره می‌توانیم با تهیه مجسمه، گلدان و ماکت یا آویزان کردن تابلوهای زیبا، تازگی را به محیط کار خود تزریق نماییم. کاهش عوامل ناکارآمد نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید