دکوراسیون, مقاله

دکوری سال اژدها؛ چی بچینم؟

دکوری سال اژدها، مجسمه اژدها و تابلو اژدها برای تزیین محیط

سال 1403 سال اژدهاست. سال خوش شانسی و ثروت. در فیلم هابیت یک اژدها به نام اسماگ تمام طلاهای کوتوله‌ها را تصاحب می‌کند، چون اژدها عاشق ثروت است. اما دکوری سال اژدها چه تهیه کنیم که دکوراسیون زیباتر و مفهومی‌تری داشته باشیم. در ادامه به بررسی المانهایی برای افزودن به دکوراسیون می‌پردازیم که تم اژدها را به محیط بدهند.

مجسمه‌های اژدها

مجسمه‌ها از جمله بهترین المانهایی هستند که به یک دکوراسیون شخصیت می‌دهند. بعد از قرار دادن یک مجسمه در مورد یک موضوع خاص افراد می‌توانند کشیده شدن ذهن به آن سمت را در خود احساس کنند. مجسمه اژدها با اندازه‌ای مناسب می‌تواند هر فضایی را به سمت یک محیط افسانه‌ای هدایت کند. مجسمه‌های اژدها را می‌توان در کاربردهای مختلف نیز یافت، مثل جاعودی و زیر سیگاری اژدها.


تابلو اژدها

تابلوهای نقش برجسته و تابلوهای طلاکوبی از اژدها که به محیط حس و حال دکوراسیون چینی می‌هد هم برای دکوراسیون سال اژدها بسیار زیباست. از پوسترها هم می‌توان برای این منظور استفاده کرد. تابلوها از جمله المانهایی هستند که بدون اشغال فضای زیاد از نظر بصری وزن به محیط می‌دهند.

دکوری سال اژدها، تابلو اژدها برای تزیین محیط

بنر دیواری اژدها

بنرهای دیواری مهمولا در اندازه‌های بزرگ و با رزولوشن مناسب قابل چاپ هستند و می‌توان متناسب با نوع دکوراسیون و رنگ غالب محیط اقدام به چاپ تصاویر زیبایی از اژدها کرد. این بنرها می‌توانند فضای دکوراسیون را به کلی تغییر دهند به نحوی که یکی از دیوارهای محیط کاملا با بنر پوشانده می‌شود. تصاویر سه بعدی و زیبا فضا را رویایی می‌کنند.

دکوری سال اژدها، بنر دیواری اژدها برای تزیین محیط

ظروف تزیینی با نقش اژدها

ظروف تزیینی از جمله المانهایی هستند که در محیط چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کنند. ظروفی با نقش اژدها ناخودآگاه خیال را به سمت دکوراسیون شرق آسیا می‌برد. ظروف چینی که بخشی از آن اژدها هست نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

دکوری سال اژدها، ظروف با نقش اژدها برای تزیین محیط

بسیاری از ما برای به دست آوردن رضایت از زندگی دنبال تغییرات بزرگ هستیم و از اتفاق‌های کوچکی که تغییرات جزیی ایجاد می‌کنند غافلیم و در حقیقت تغییرات بزرگ در زندگی از تجمع این جزییات به وجود می‌آیند. ایجاد تغییرات در چیدمان و دکوراسیون می‌تواند قطعه کوچکی از پازل حال خوبمان باشد که یک فرد سرزنده و شاد را می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید